onsdag den 10. august 2011

hej igen..
øhh i dag er der ikke sket så meget, vejret her i danmark er jo noget møg, som ikke rigtig tillader noget som helst..
Men i morgen er skole start, for mig 9 klasse. så i dag blev der købt ind, mapper, hæfter, bogbind....
men det jeg rigtig gerne ville vise jer var mine nye sko,!!
Jeg har lige været i london for at besøge en af mine bedste veninder og så skulle der selvfølgelig shoppes.. kunne ikke rigtig styre mig og købte både kjoler, shorts, bluser, sweatshirts og to par sko. Det ene par sko var et par vildt fede VANS !! i mørkegrønne, dem får i lov at se en anden dag (har lige nogle problemer med min computer..) og så et par stiletter, er vildt glad for dem. Jeg er ikke så god til at købe stilletter, da jeg synes de koster for meget og jeg ved at jeg ikke kommer til at gå i dem særlig tit.
men jeg gik rundt i en af mine yndlings buttikker og kiggede i udsalgs afdelingen, som jeg personligt synes man skal gøre som noget af det første når man går ind i en butik. :D og så falder jeg over et par blå stiletter som jeg synes ser meget specielle ud, jeg synes de så meget dyre ud og beslutter mig for at jeg bare lige vil prøve dem på :D
men alle piger ved jo at når man først har dem på er det svært at lade vær...
Så jeg kigger på prisen og fanme nej de koster kun 20 pund!!!!
Det er omkring 170 kroner !!! Ser så at de før de blev sat ned kostede 135 pund. det er omkring 1200 kroner !!
jeg var nød til at købe dem :D
Møs møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar