fredag den 12. august 2011

LEVIS

hej...
I går havde jeg desværre ikke tid til at lægge et indlæg ud men, jeg vil gøre det nu :D
i går var jeg i københavn sammen med nogle af mine veninder.
Vi skulle købe en gave til en af vores venner som holder non-firmation imorgen, og så endte det selvfølgelig med at jeg lige kom til at købe noget til mig selv.
Jeg købte en vildt fed Levis t-shirt i grå med rød skrift og et nyt bandana i bå lilla :D

Jeg er blevet helt vild med at gå i bandaner.
Da jeg så kom hjem, gik jeg i opdagelse i vores klæd ud tøj og fandt tre mere bandaner,
Nu har jeg fem :D

Her er nogle billeder af mig, med min nye trøje på og et af mine bandaner
møs møs














billede er ikke så godt fordi jeg har nogle problemer med min mac computer, der er ikke mere plads på den :/ det er ikke så godt!! jeg har så også lige 12 tusind billeder !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar