mandag den 23. januar 2012

Adidas

Så er jeg igen lidt bagud med blog indlæggene.
Så her er en hurtig opdatering af hvad jeg har lavet :
Torsdag inde og bytte min bordeaux røde adidas fordi jeg havde bestilt dem for små, og da jeg så var der inde faldt jeg for nogle andre Adidas sko som jeg endte med at bytte de andre til i stedet for.
jeg synes selv de er mega fede og det er en helt ny model. Kan godt lide Adidas L.A Trainer modelen
Om aften var jeg så til musical.
Fredag var jeg til en rigtig god fest hjemme hos min ven Anton sammen med en masse venner jeg ikke rigtig havde set siden nytår :D
Lørdag : Tømmermænd - Til musical og på cafe om aften med Emma.
Søndag : min dejlige mor havde fødselsdag så dagen stod på familie hygge. Vi har i biografen og se den nye Marilyn Monroe film "My Week With Marilyn" som var rigtig god. Den har først premier på torsdag men fandt en biograf der allerede viste den søndag. Og så om aften på en dejlig restaurant inde i København.
Mandag : Slappet af, måske lidt for meget, når man har en stil for til på torsdag og kun har i dag og i morgen til at lave den ??






2 kommentarer:

  1. fede sko(-: elsker også sneakers(-: læser din blog fast og der ville være rigtig sødt af dig at blive fast læser af min(-: det ville jeg sætte pris på(-; http://day-night-life.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak :) Sneakers er bare noget af det bedste :D og er nu også fast læser på din blog, den ser rigtig fin ud ;)

    SvarSlet