lørdag den 7. januar 2012

Mellem jul og nytår !

Nu tror jeg snart det er på tide at få gang i det her bloggeri igen. Har holdt en lang pause, da jeg ikke kunne fide tiden til at blogge. Men vil gøre mit bedste for at få lavet nogle flere indlæg her i den kommende tid. 
Så har det både været Jul og Nytår! 
Da jeg har en ældre mac computer, kan den godt gå lidt i stykker en gang i mellem, og der er ikke så meget plads på den. Men her for nylig gik det så galt og jeg mistede en hel masse a mine billeder !!! 
Mistede alle dem mellem slutningen af septemper og til jul!! 
Når jeg tager så mange billeder som jeg nu gør, betyder det at jeg mistede et par  tusinde billeder. Billeder fra min efterårsferie, billeder fra gode gode fester... 
Alt er væk ! 
Men nu er der ikke noget at gøre ved det.  
Håber i har haft en god jul og et godt nytår. 
Denne episode ødelagde lidt mit humør i noget af ferien. Har også været skide meget på arbejde. 65,5 timer i alt i december måned !! det er lige mange dejlige penge til januar udsalg. 
Men her er så nogle af de billede jeg har taget mens jeg har været væk. 
Billederne er enten ting jeg har fået i julegave eller ting jeg har købt her på det sidste.
De sidste billeder er fra min nytår aften, hvor jeg holdte nytårs middag. 







Nytårs kjole 


Smykker fra Line og jo







Ingen kommentarer:

Send en kommentar