fredag den 13. januar 2012

Bestilt

Så er de bestilt.
Har set på dem meget længe, men har ikke kunne finde dem nogen steder !
Så nu har jeg taget mig sammen og bestilt dem over nettet :D
Jeg har bestilt dem på en hjemmeside der hedder http://www.nakedshop.dk/.
De har også en butik inde i København, som er rigtig god :D
Jeg har rigtig længe gerne ville have nogle Adidas sko, og nogle Bordeaux røde sneakers, og det får jeg mig nu :D
Har både kigget på Bordeaux røde Converse, Vans, New Balance og Adidas. og nu blev det Adidas!
Her er de så :


5 kommentarer:

  1. Det er super fede! Hvad hedder modellen, har ledt på nettet med synes ikke jeg kan finde dem :-)

    SvarSlet
  2. Modellen heder Adidas Adistar Racer :)
    Håber du finder dem :)

    SvarSlet
  3. Mange tak! de er nu fundet, nu er det bare om størrelsen er der :-)

    SvarSlet
  4. ER de gode at gå i, og hvordan har de holdt? :)

    SvarSlet