onsdag den 8. februar 2012

Computer og opgave

Nu er der igen gået lang tid mellem mine indlæg. Denne gang er der gået 2 uger..
men den seneste uge har været en meget stressende men sjov uge.
Jeg havde nemlig projektuge i sidste uge. Jeg var sammen med mine to gode venner, Alexander og Adele. Jeg synes vi fik lavet en ret god opgave, alt gik godt og vi var næsten færdige, da det uventede skete. Min computer brød sammen!!!
Hele min del af opgave mistede jeg. Intet af det kunne redes selv om jeg brugte omkring 5 timer på at få det til at virke. Så jeg var oppe til klokken halv 4 til at få det meste lavet.
Men vi fik afleveret i tide og det var nok det vigtigste.
I går fremlagde vi så og vi får vores karakter på fredag.
Ellers er der ikke sket så meget. Jeg var på skitur med min klasse i lørdags, det var skide hyggeligt. og på fredag skal jeg på skiferie med min familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar