søndag den 12. februar 2012

SKI

Det er så endelig blevet vinterferie, og det er blevet tid til at stå på SKI :D
Lige nu sidder jeg på et hotelværelse i Østrig, i en lille by der hedder Bad Hofgastein??
Her er ret hyggeligt, men mega koldt. Jeg vil prøve lidt senere på ugen at måske komme med et par enkle billeder fra Østrig, men det er ikke sikkert jeg lige når det.
Men en hurtig opdatering på torsdag og fredag.
Torsdag købte jeg nye sko... Igen! Vans old school, har haft set på dem længere og har altid synes de var mega pæne, og nu havde jeg så chancen for at købe dem og den kunne jeg ikke springe over.
De er sorte, selv om jeg faktisk først havde set på de blå, men de var der kun i sorte, men synes også de er rigtig flotte i sorte :) De kan ses her nede under...
Fredag var det fastelavn... var klædt ud men ikke som det store. Og så fik vi karakter... uhaa det gik vist okay.. altså er desværre gået ned i nogle fag men også op i nogle andre :D
og så projektopgaven fik vi alle sammen 10 for, og de sagde vi var mega tæt på 12, meget irriterende !!
Nå men håber folk nyder ferien!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar