torsdag den 23. februar 2012

Mac And Marc

Ny computer !!
Da min computer for snart tre uger siden gik i stykker, fik jeg lov af mine forældre til at få en tidlig fødselsdags gave. Så i Mandags tog jeg ned i Fona og hentede den :D
Ej hvor er jeg glad for den !!
Så var jeg så i KBH i går med min veninde for at se på shorts i genbrugs butikker fordi vi er i gang med et project, hvor vi skal farve vores shorts. Men ja vi fandt hver et par og også hver en neckcrew. Men dem kan i få lov at se senere.
Vi var så også et smut i en Marc Jacobs butik og fik hver købt os en computer taske/cover.
Er så glad for dem begge to!!




2 kommentarer:

  1. Fantastisk blog du har! :-D Du er altid velkommen til at tjekke min.

    Xoxo Anette

    http://betweenheavenandearth-anette.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak :) og det vil jeg gøre.

    SvarSlet