tirsdag den 1. november 2011

%

Nu kan man virkelig mærke at vinteren er ved at komme, nu er sneakers ved at være for kolde, og man skal til at finde sine vinter støvler frem. Skovene skifter farve og bliver fra grønne til helt orange og røde. Bladene falder langsomt af træerne og ligger et lag på den kolde jord. Det ser smukt ud når man går igennem skoven. 
I dag har været en lang skoledag og var ret træt da jeg kom hjem. fik ryddet lidt op. 
Mine veninder og jeg har planer om at vi den 25 november skal ind og se PHARFAR, KIDD, KLUMBEN og TOPGUNN. 
Inde i kulturværket i Helsingør, billetsalget startede i aftes og jeg skal til at få købt mig en billet, men lige nu er deres system nede, jeg tror det er fordi der er så mange der inde lige nu og købe billet. 
Man kan købe billetter på www.billetten.dk/



Ingen kommentarer:

Send en kommentar