mandag den 21. november 2011

Smykker

Hej igen....
Det er ved at være rigtig rigtig længe siden, men har ikke haft lysten eller overskuddet til det. Men håber at jeg vil gøre det noget oftere nu :)
Ting her i livet sker selv om det er noget af det mest urimelige man kan forstille sig. Det går nogle gange ud over helt uskyldige mennesker.
Her det sidste stykke tid har jeg gerne ville have nogle flere smykker, så for ca en uge siden tog jeg til Helsingr for at lede efter smykker. Jeg så på en anden blog at hun havde købt en rigtig flot en i Glitter. og selv om Glitter ikke er særlig god kvalitet så er det billigt og man kan finde nogle ret pine ting ind i mellem alt det andet om jeg personligt synes er skrækkeligt.
Men her er så de to halskæder jeg købte, (sølv fra H&M, sort fra Glitter) og et par sølv øreringe fra glitter. Plus en ny neglelak fra Essie :D









Ingen kommentarer:

Send en kommentar