torsdag den 3. november 2011

Tanker

I dag har været en af de hårdeste dage jeg har haft meget længe. Den har været svær på alle måder!
Dagen i dag har fået mig til at tænke over de små ting i livet. At man skal være glad for hver eneste minut i hver eneste dag. Man skal være glad for de små ting i livet, gå verden i møde med åbne arme og sætte pris på de små ting som man måske ikke tænker så meget over. Der er mange ting som man ikke tror nogensinde vil ske, og så er verden bare så ond nogle gange og får ting til at ske til de helt forkerte mennesker. Det er helt forfærdeligt. Mine tanker går ud til en meget speciel person og hans nærmeste.
Verden kan være ond og uretfærdig!
Jeg kan ikke sove, jeg er fanget i et mareridt, et mareridt der virker helt uvirkelig og falsk. Det er svært at forstå at sådan her nogle ting kan ske til så uskyldige mennesker. <3 <3 <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar