onsdag den 2. november 2011

Music

Så er billetten bestilt og jeg er klar til koncert med mine veninder :) det bliver side fedt og glæder mig så sygt meget. Jeg kender sååå  mange der skal der ind! men der er jo lang tid i nu.
Efterskole har jeg været sammen med min veinde Emma. VI fik synget en masse og øvet til at vi skal optræde foran lærerne på musical holdet. Man skal nemlig vise hvad man kan. Min veninde og jeg har så tænk os at synge to sange. Den ene er "Fuck You" med Cee Lo Green. og den anden er "Valerie"med Amy Winehouse.
I dag,  har jeg og mine veninder også været oppe i fitness endnu en gang, selvom det har været stykke tid siden vi har gjort det sidst, men det har vi tænk os at lave om på :)





Dejlige billeder af musik, elsker især dem med Audrey Hepburn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar