lørdag den 24. september 2011

En Træt Lørdag

I dag har været en meget meget lang dag..
Men jeg vil starte med at fortælle om min fredag.
Fredag var jeg i skole som altid og så på arbejde i tre timer og så da jeg havde fri klokken 6, skulle jeg en halv time efter være til Fødselsdag hos Julie.
Det var rigtig hyggeligt, med sushi og lagkage, et rigtig godt mix :D
Efter fødselsdag tog 4 af os videre til en fest i Helsingør. og det skulle jeg nok ikke have gjort da jeg skulle på arbejde dagen efter :D
Jeg sov ikke hjemme, så jeg skulle dagen efter op klokken 8 og tage toget til espergærde og på arbejde i 5 timer !!!
Jeg var træt hele dagen, men skulle stå og hjælpe kunder og se glad ud.
Men da jeg så kom hjem satte jeg mig lidt foran min computer men faldt i søvn efter 10 min, og så sov jeg 2 timer...
2 Billeder fra Fredag
Fødselsdags barnet Julie

I toget på vej til Helsingør sammen med mine søde veninder Amalie, Emma og Mia <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar