søndag den 18. september 2011

Long time no see

Hej,
Nu er det ved at være hundred år siden at jeg sidst har skrevet, det er ikke så godt...
men nu er jeg her igen. Der sker bare så meget for tiden.

Jeg har nu tænkt mig at lægge nogle billede ud fra den sidste uge og fra weekenden.
Fredag og lørdag var der ALIS udsalg i københavn, hvor der ligger en butik ( den ligger på stidiestræde)
Så mine veninder og jeg tog der ind fredag og jeg fik købt en  blå t-shirt og en grå hættetrøje :D
og så købte vi en gave til min veninde som holdte fødselsdag om aften.





Her er vi på vej til vores venindes fødselsdag, det er ikke noget særlig godt billede af mig, men ville lige vise
at jeg havde min nye ALIS trøje på til en højtaljet nederdel og min mega høje blå sko.
Det er min veninde emma og simone, som bor i England længere oppe :D

Om lørdagen tog mine veninder og jeg ind og så min veninde optræde gymnastik, hun er virkelig god.
Deres hold er nummer 2 i Danmark til Grand prix gymnastik  :D
Og så bag efter prøvede vi forlystelser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar