søndag den 11. september 2011

Søde Søndag

Søde søde søndag..
min søndag startede ikke så sød..
jeg skulle op klokken halv 8 og være på arbejde klokken kvart over 8.
Var der kun lige for at sætte vogne ud, men alligevel, en søndag morgen !!
Så skulle jeg til min "big brothers" 30 års fødselsdag. :D
han er i virkeligheden ikke min rigtige store bror, men han var været der siden jeg blev født. Han lærte mig blandt andet at cykle :D
Det var til brunch (mmm... elsker brunch) og senere kage !! Virkelig dejlig mad og søde mennesker.
Nå men min weekendt har været dejlig, startede med dejlig fest og så lørdag arbejde og en mega hyggelig mislykked fitnesstur med min rigtig gode veninde Siv (fitness.dk lukker klokken 17 om lørdagen, vi kom 17:15!!) Turen blev så til en hyggelig havnetur hvor vi endte med at købe is og snakke i et par timer :D
Nu er det skoletid igen...
Her er et par billeder fra min fredag. :D håber i kan lide dem


Det skal lige siges dette var opvarmingen til den fest vi tog til senere, hvor jeg desværre ikke tog nogle billeder ;)
(Mig til venstre, så Emma, så min rigtig gode veninde Camilla, og til højre min anden rigtig gode veninde Astrid) 


Vi har den samme jakke...... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar