torsdag den 22. september 2011

Vintage

I dag var jeg virkelig ingenting lavet ,jeg havde fri klokken 1, tog ud og købte en masse frugt og så lavede jeg mig en dejlig frugtsalat her i aftes :D
jeg har været alene hjemme og set tv og downloadet musik og bare slappet helt af, det er virkelig lækkert og så rundt i jogging busker og være ligeglad hvordan man ser ud :D
Men så tog jeg mig også en lille løbetur bare for at være lidt aktiv.
Men mine billeder i dag handler om Vintage, har ikke taget så mange men bare lige nogle ting jeg har på mit værelse.
Jeg elsker smukke gamle ting, nemlig VINTAGE :D
Jeg kan god lide at gå i genbrugsbutikker og på loppemarkeder og finde gamle ting, som er blevet moderne igen. Jeg har blandt andet også en stol på mit værelse som jeg har arvet af min bedstemor, som jeg bare er så glad for, den er så fin og den vil jeg altid have med mig.
Men her er tre billeder...
Dette billede har jeg hængende på min væg, jeg synes Marilyn Monroe er Gude smuk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar