onsdag den 21. september 2011

Ørepiercing

Så fik jeg taget mig lidt sammen og fik lavet mine to huller :D
Fik lavet dem i dag sammen med min gode veninde i Helsingør
Rigtig var det bare meningen at jeg jeg skulle have et hul for oven men så fandt jeg ud af at det kostede lige så meget at få lavet to som at få lavet et :D
og så sparede jeg jo penge :D
Jeg har allerede normale huller i ørene, men har valgt ikke at tage det på på dette billede for at vise hvad for nogle jeg har fået lavet i dag.
Men efter 8  uger skal jeg have den øvereste ud og sætte en ring i i stedet for :)
Her er et billede af mit øre, jeg ved godt at mit øre ser lidt klamt og ret stort ud, jeg jeg tror og håber at det bare er fra den vinkel jeg har taget billedet :D
Håber i kan lide det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar