torsdag den 27. oktober 2011

Coming soon

Min søde veninder, forslog den anden dag at jeg skulle lave en salgsblog hvor man kan bestille nogle af de ting jeg selv laver. Jeg sælger dem meget billigt, og vil blandt andet lave t-shirt med selv valgt print. Toppe, kjoler eller t-shirts med rygsøjle fælt. Den kommer meget snart, så må jeg lige se hvordan det går og hvormange gerne vil købe noget :D Jeg håber det bliver godt og måske kan tjene nogle penge på det :D
Ellers har jeg intet andet lavet i dag end mange mange lektier og været til musical.
Skal lige lave de sidste lektier og så er det i seng med mig.

Men i går snakkede jeg om min venindes blog, som hedder "Maybe One Day..." og i kan se den HER.
Her er nogle billeder jeg lige fandt på Photo Booth




Ingen kommentarer:

Send en kommentar