onsdag den 26. oktober 2011

Let go and move on

Den sætning har betydet ret meget for mig for tiden.
nogle gange går jeg lidt i mine egne tanker og og siger de 5 ord for mig selv.
Nogle ting kan man bare ikke lave om på, og så må man let go og move on.
Det er ikke altid lige let og nogle gange tager det lang tid.
Det er lidt en kamp med mig selv, der er bare nogle ting der gør det svære og komme videre fra.
Men fandt nogle billeder jeg synes var rigtig fine og symbolisere det meget godt.
Ellers har jeg bare været i skole og senere sammen med min veninde og vi lavede noget rigtig sejt hår på min veninde, hun har sin egen blog, men nåede desværre ikke at lægge billederne ud fra det i nu, men jeg vil linke hendes blog, så snart hun lægger indlægget ud.
Her er så de fine billeder:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar