søndag den 23. oktober 2011

One day

En afslapende søndag, kan være dejlig, stå sent op, spise god morgenmad, gå rundt i nattøj, læse lidt lektier...
Sådan har min dag ihvertfald været, en dejlig afslutning på en dejlig ferie.
Det er selvfølgelig trist at den er slut, men nu er der mange nye ting og glæde sig til.
I dag nåede min familie og jeg også i biografen og se den fantastiske film "One day" som er oversat meget dårligt, synes jeg, til "Samme dag, Næste år" Jeg er bare ikke så vild med at man oversætter film titler.
Men ja den var helt vild god, jeg blev helt grebet af den. Nu vil jeg selvfølgelig ikke sige hvad den slutter med, hvis der er nogle af jer som har tænkt jer at tage ind og se den, som jeg varmt vil anbefalde at i gør.
Men den fik mig til at tænke på en masse ting. One day, En dag skal jeg nok finde en dreng jeg forskelsker mig i, en der kun kan lide mig, en der elsker mig fordi jeg er mig og ingen anden. Jeg tror at det nok skal ske En dag, måske ikke lige i morgen. Men One day.


2 kommentarer:

  1. Hejsa

    Ja det er simpelthen nogle mærkelige oversættelser de laver til tider hehe!
    Lækker blog og fine billeder du har, er fast læser nu:)

    mvh Barbara- Kig forbi:)

    SvarSlet
  2. Mange tak, og det vil jeg gøre :D

    SvarSlet