mandag den 24. oktober 2011

Redigere

I dag var jeg og min veninde et hurtigt smut til Helsingør for at købe nogle t-shirts som vi skal lave tryk på :) De bliver mega seje, håber jeg.
Ellers har jeg ikke lavet så meget, set serie på min computer som jeg gør alt for meget. Jeg tror jeg ser omkring 10 serier. Gossip girl, Glee, Desperate Housewives, Pretty Littel Liars, Awkward, 90210, How I met your mother, Project Runway, One Tree Hill, Cougar Town. Og har selvfølgelig set alle Friends og  Sex and the city afsnitene. Så ja man kan godt kalde mig en serie freak :D
Men det jeg gerne vil vise jer i dag, er et nyt bilede redigerings program, som min veninde har vist mig.
jeg er blevet hel vild med det. Man kan få billederne til at se rigtig seje ud, og så er det gratis :D
Programmet hedder Toycamera Analogcolor
Men her et et billede af hvordan programmet ser ud og et par billeder af hvordan jeg har redigerede mine billeder med det :D






Billederne er fra en lille hyggefest ting jeg holdte i efterårsferien :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar