søndag den 30. oktober 2011

Halloween is coming

Igen igen er det for dårligt ad mig ikke at blogge i så lang tid.
Jeg vil igen forsøge at gøre det bedre.
i denne weekendt har jeg virkelig ikke lavet særlig meget. For mig kan man vist godt kalde det lidt en "familie weekendt"
Så glæder mig til at komme i skole igen og se mine dejlige venner :D
lørdag var min mor og jeg i københavn og shoppe lidt og vi var lige inde og købe nogle dejlige Agnes Cupcakes, som i kan se nedeunder :D
og så idag var jeg til min fætters fødselsdag og her til aften har jeg pyntet op og gjort klar til Halloween imorgen.
Da jeg har boet i Kina i 5 år har jeg elsket Halloween og klæde sig ud og være bange og gå fra hus til hus og bede om slik. I Kina gjorde man meget ud af det. Alle huse var pyntet og alle var klædt ud også de voksne. Jeg synes selv der blev meget fint ude foran vores hus :D og så når de kommer i morgen står jeg klar med en kniv gennem hovedet og giver dem slik.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar